• تاریخ انتشار : 1402/06/26 - 18:02
  • بازدید : 325
  • تعداد بازدیدکننده : 280
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

برپایی غرفه اهدای عضو، اهدای زندگی در مسیر پیاده‌روی زائران امام هشتم

به همت شرکت شیر پگاه خراسان و با همکاری واحد فراهم آوری اعضا ‌نسوج پیوندی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی غرفه اهدای عضو، اهدای زندگی توسط سفیران زندگی در موکب پذیرایی از زائران پیاده امام رضا (ع) به مدت 4 روز دایر شد.

به همت شرکت شیر پگاه خراسان و با همکاری واحد فراهم آوری اعضا ‌نسوج پیوندی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی غرفه اهدای عضو، اهدای زندگی توسط سفیران زندگی در موکب پذیرایی از زائران پیاده امام رضا (ع) به مدت 4 روز دایر شد.

به گزارش شورای فرهنگی واحد فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی بیمارستان دکتر مسیح دانشوری درتاریخ 21 لغایت 24 شهریورماه1402 به مناسبت سالروز شهادت ثامن الحجج، علی بن موسی الرضا(ع) موکب پذیرایی از زائران پیاده امام رضا(ع) شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان واقع در۱۳ کیلومتری جاده قوچان برپا شد. این موکب همانند سال گذشته میزبان غرفه‌ی اهدای عضو اهدای زندگی واحد فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بیمارستان دکتر مسیح دانشوری بود که توسط سفیران زندگی واحد در راستای سهولت‌بخشی در امر ثبت‌نام و صدور کارت اهدای عضو برای زائران پیاده امام خوبی‌ها دایر شد.

 

از جمله نکات قابل توجه برپایی این غرفه می‌توان به استقبال چشمگیر خیل عظیمی از زائران پیاده که مشتاقانه برای ثبت نام کارت اهدای عضو اقدام می‌کردند و حضور فعالانه مسئولین و کارکنان شرکت پگاه خرسان در غرفه اشاره کرد. شایان ذکر است روز سوم غرفه با یک اتفاق ویژه همراه بود که تمام اعضای هیئت زندان بند آزاد مشهد که از شهرستان چناران تا مرقد مطهر امام رضا (ع) در حال پیاده روی بودند اشاره کرد، به طوری که برای ثبت نام کل اعضا که بالغ بر 80 نفر بودند، مراسم پرفیض زیارت عاشورا نیز برگزار شد.

گفتنی است در این غرفه علاوه بر ثبت نام بیش از 300 مورد کارت اهدای عضو، توزیع برورشورهای آموزشی، پیگیری کارت‌های ثبت نامی و همچنین افزایش آگاهی اجتماعی مراجعین در قالب پرسش و پاسخ و رفع ابهام توسط سفیران زندگی نیز انجام شد. امید است با همیاری تمام نهادهای مردمی، دولتی و خصوصی در مناسبت‌های مختلف فرهنگ اهدای عضو گسترش یابد تا این فرهنگ به رفتاری در جامعه تبدیل شود.

  

در خاتمه از تلاش‌های صورت گرفته در این برنامه از سمت شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان و به‌ویژه جناب آقای مسعود سلطانی مسئول ایستگاه پذیرایی شرکت توسط مسئول غرفه اهدای عضو، اهدای زندگی واحد سرکار خانم مائده فیروزی قدردانی شد و لوحی به رسم یادبود تقدیم حضور مدیرعامل محترم  این شرکت شد. همچنین واحد فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بر خود لازم می‌داند کمال تشکر و قدردانی را از زحمات سفیران زندگی سرکارخانم‌ها مائده فیروزی، صفورا علی اکبریان و نرگس بارانی را اعلام نماید.

     

 

 

  • گروه خبری : خبر جدید
  • گروه خبری : 131560
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

تنظیمات قالب