چه كار كنم؟
من موفق به دريافت كارت اهداي عضو خود نشده ام!
با توجه به اعمال تغييرات در سايت و روند دريافت كارت براي سهولت در دريافت ، برخي دوستان به دليل عدم آشنايي با سامانه جديد موفق به دريافت خود نشده اند.

با توجه به اعمال تغييرات در سايت و روند دريافت كارت براي سهولت در دريافت كارت:
1- چنانچه قبلا در سامانه اهدا ثبت نام كرده ايد و پرينت كارت خود را در دست داريد مي توانيد آن را نزد خود نگه داريد و يا در صورت تمايل به بانك مراجعه كرده و كارت خود را دريافت نماييد(ليست شعب ارائه دهنده كارت در سايت اهدا و همچنين در انتهاي همين ايميل قابل مشاهده است)
2-چنانچه پرينت كارت خود را در دست نداريد:1-كد كاربري(كد ملي) و رمز عبور(چنانچه رمز خود را فراموش نكرده اند و تعداد حروف رمزتان 6 حرف به بالاست) وارد سامانه شده و پرينت كارت خود را دريافت كنيد.
3-در صورتي كه رمز خود را فراموش كرده ايد ، مي توانيد هنگام ورود به سيستم قسمت بازيابي رمز عبور را زده با وارد كردن كد ملي و آدرس ايميل (جنانچه هنگام ثبت اطلاعات ايميل را وارد كرده باشيد)رمز عبورتان را بازيابي نماييد.
4-همچنين با ارسال نام و نام خانوادگي، كد ملي و شماره تماس، شماره عضويت شما براي دريافت كارت برايتان ارسال خواهد شد.
و در نهايت چنانچه موفق به ورود به سيستم نشديد،ميتوانيد با ارسال كد ملي در پاسخ به ايميل ارسالي،درخواست حذف كد ملي از سيستم را داده تا بتوانيد مجدد در سايت ثبت نام نماييد.
**لطفا به موارد زير توجه نماييد:
1-توجه داشته باشيد قبل از حذف ، موارد بالا را امتحان كرده باشيد!
2- درخواست خود را تنها در پاسخ به همان ايميلي كه ارسال و يا دريافت كرده ايد، ارسال نماييد و نه ايميل جديد!
3-لطفا از تكرار درخواست خود بپرهيزيد.
4-تنها يكي از راه هاي ارتباطي (تلفن، ايميل، ربات تلگرام، اينستاگرام) را براي پيگيري انتخاب نماييد.
چنانچه درخواست شما پس از يك هفته پاسخ داده نشد در پاسخ به همان ايميل مي توانيد پيگيري نماييد.